Afbeelding

Digitale verleiding uit Weesp

Bedrijven

WEESP - Miljoenen e-mails komen vanaf de Amstellandlaan. Het Weesper bedrijf Advanced CRMMail Technology van Ruud Lampers timmert met iConneqt hard aan de weg in de wereld van 'digitale verleiding', zoals hij dat zelf noemt. Met kledingketen Zeeman, couterier Mart Visser en hotelketen Fletcher als klanten loopt iConneqt voorop in de automatisering van online marketing.

Terwijl Weesp zelf nog druk bezig is met het vinden van de juiste toon op het gebied van marketing, verstuurt de gemeente 's-Hertogenbosch met regelmaat aan een grote groep geïnteresseerden een uitgebreide nieuwsbrief over de activiteiten in de stad. Via iConneqt. Het is een van de vele marketingdatabases met miljoenen relaties die worden beheerd. Daarin staan profielen, locaties, informatie van aankopen en boekingen. Aan de hand van die informatie communiceren bedrijven op een persoonlijke manier.

"In Nederland is ondertussen 95 procent digitaal werkzaam", zo lepelt Ruud Lampers (58) op. "Je wilt je relaties dus digitaal benaderen, en om effectief te zijn moet je dat zo persoonlijk en relevant mogelijk doen. Je wilt digitaal verleiden. "

Lees verder in de digitale editie

Uit de krant

Meest gelezen